poniedziałek, 23 stycznia 2012

Książki

Jak prawie każdy człowiek lubię grać na komputerze itp., ale moją największą pasją są książki. Ostatni zaczęłam czytać serię książek o trójce nastoletnich bohaterów. Jest to książka science fiction, ale dla mnie również w pewnej mierze przygodowa (nie znam się na tym :P), nie jest tylko lekturą o ludziach, którym wszystko się udaje, wszystko wiedzą... Porusza też ważne tematy, ale przede wszystkim jest w niej duża dawka humoru, choć ktoś, kto nigdy nie słyszał slangu młodzieżowego może nie zrozumieć o co chodzi w danych dialogach. Generalnie książka nie ma ograniczenia wiekowego, młodzież, a także dorośli będą z niej zadowoleni. Niestety niektórych muszę zmartwić, są tam również takie wątki, jak np. opisy maszyn i wynalazków (do zrozumienia przyda się podstawowa wiedza techniczna, ale trudniejsze słowa są wyjaśniane w przypisach). Rozpisałam się, a nie ma to być recenzja, tylko post o tym, że lubię książki. Mam nadzieję, iż zachęciłam niektórych do książek i udowodniłam (choćby w małej mierze), że istnieje literatura, która spodoba się każdemu, niestety nie każdemu uda się dogodzić, gusta są różne. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz