sobota, 18 maja 2013

Heh, ja i znane osobistości

Dnia 2 maja roku pańskiego 2013 całą rodziną udaliśmy się do przesławnego miasta Międzyzdroje. I było fajnie. Mieliśmy zamiar pójść na plażę, ale wiatr pokrzyżował nam szyki, więc odbyliśmy kilkukilometrową wędrówkę, by zobaczyć żubry, słynną międzyzdrojską aleję z odciśniętymi łapkami gwiazd i,oczywiście, byliśmy w muzeum figur woskowych. Mam parę ciekawych pamiątek, dosłownie kilka, ponieważ moja siostra, porywcza, acz złośliwa dziewczyna postanowiła prawie wszystkie zdjęcia zepsuć, co znaczy, że są nieostre lub poruszone. Brawa dla ta pani. Oto zdjęcia, które przetrwały wybitny plan mojej siostry, tego siepacza zła.









Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają. NIE UFAJCIE RODZEŃSTWU.

1 komentarz:

  1. Ty Roztataczu Dobra, trzeba było sobie fotografa zamówić D:

    OdpowiedzUsuń